  • Data: 2009-03-28 21:56:13
    Temat: Re: umowa kupna sprzedaży firma i osoba prywatna
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mereko wrote:

    > mozesz laskawie pokazac przepis ktory mowi ze za koszt mozna uznac
    > tylko umowe ktora byla oplacona przelewem?

    Nie wiem na podstawie czego wyciągnąłeś taki wniosek?
    Chodzi o sytuację, kiedy nawet nie masz umowy ani rachunku.

    > osobiscie robie tak: spisuje umowe sprzedazy z tzw osoba prywatna jak
    > ktos tu napisal, na dole umowy mam dodatkowa rubryke w ktorej
    > sprzedajacy kwituje odbior gotowki oraz kolejna w ktorej ja kwituje
    > odbior przedmiotu. Nastepnie przelewam PCC do US, wysylam druk pcc i
    > tyle

    Ale masz umowę z rachunkiem, więc i kwestia dokumentu
    zakupu jest jasna i jest dowód poniesienia wydatku.

    A gdybyś nie miał umowy i zapłacił gotówką,
    to jakie masz argumenty - masz tylko wydruk z aukcji.
    Wolałbym mimo wszystko mieć coś jeszcze dodatkowo,
    nawet jeśli nie ma na to przepisu, bo brak jest podstawowego
    wymaganego dokumentu (umowy)