  • Data: 2004-09-17 10:14:29
    Temat: Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janusz napisał:

    > Moim skromnym zdaniem ignorancja to (miedzy innymi) stan w ktorym zaklada
    > sie ze wszyscy ktorzy wiedza mniej ode mnie zasluguja jedynie na wysmiewanie
    > i potepianie, ewentualnie patrzenie z politowaniem zamiast na UDZIELENIE
    > PROSTEJ I JEDNOZNACZNEJ ODPOWIEDZI :-)

    Widać że słownik języka polskiego też jest Ci obcy.
    Taka definicja ignorancji jaka rachunkowości. Gdzie wydali ten twój
    słownik? W Korei?

    Na wysmianie i potępienie zasługuja wszyscy którzy uporczywie odmawiają
    poszerzenia swojej wiedzy nawet o pędź, jezeli wiąże sie to z minimalnym
    chociaz wysiłkiem i nie jest podane pod nos na tacy, a spierają się z
    tymi którzy wiedza co mówia.

    > A ja chce tylko wiedziec 800 czy 800 000 EUR (ewentualnie z jakims sensownym
    > uzasadnieniem).

    Juz Ci mówili ale widac nie trafia. Może trzeba duzymi literami albo
    wolniej? W języku polskim (tym którego nie znasz zbyt dobrze) miejsca
    dzisiętne oddziela się przecinkiem.
    Księgi rachunkowe (sprawdź w słowniku) muszą prowadzić firmy mające
    przychody (sprawdź w słowniku) powyżej 800tys. euro.

    Fakt ze odpowiedź Ci się nie podoba to juz Twój problem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl