-
1. Data: 2003-07-07 08:27:52
Temat: Reklamacja
Od: " wd40" <w...@N...gazeta.pl>
Witam wszystkich i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi i odpowie na pytanie:
Jak się księguje uznaną reklamację towaru (KPiR, bez VAT)- ja jestem
sprzedawcą i uznałem reklamację klienta za podstawną, uzgodniliśmy zwrot
wartości towaru?
Na podstawie jakich dokumentów?
Ewentualnie te same pytania lecz dotyczące rękojmii (mogę chyba dobrowolnie
na coś takiego się zgodzić pomimo wykreślenia rękojmii z ustawy o sprzedaży
konsumenckiej).
pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-07-08 21:26:57
Temat: Re: Reklamacja
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 7 Jul 2003, wd40 wrote:
>+ Witam wszystkich i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi i odpowie na pytanie:
>+
>+ Jak się księguje uznaną reklamację towaru (KPiR, bez VAT)- ja jestem
>+ sprzedawcą i uznałem reklamację klienta za podstawną, uzgodniliśmy zwrot
>+ wartości towaru?
*wartości towaru*, czy *towaru* (zepsutego, dajmy na to ?)
Jeśli "towar" wraca... to chyba normalny zwrot (nawet jakby później
zlikwidować). Jeśli *nie* wraca... to nie wiem :(, bo niczym nie
różni się od darowizny !
pozdrowienia, Gotfryd
Najnowsze w dziale Podatki
-
Awaria KSeF w 2026 - tryb awaryjny, data wystawienia faktury i obowiązki podatnika. Praktyczny poradnik
-
Wielki Brat podejrzy wszystkie faktury. KSeF ułatwi życie przedsiębiorcom, czy je sparaliżuje?
-
Pułapki podatkowe 2026: Co zmieni się dla przedsiębiorców i jakie koszty ich czekają?
-
Składka zdrowotna 2026 i podatek liniowy - ile wynosi, jaki limit odliczenia


do góry
5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]