  • Data: 2009-01-17 09:18:24
    Temat: Ulgra za internet tylko w miejscu zamieszkania?
    Od: "pawel" <s...@t...debile> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie, nie mieszkam teraz w miejscu zameldowania.
    Nie jestem właścicielem tego mieszkania ani nie jestem tu zameldowany.
    Mam tu internet który jest zarejstrowany na moje nazwisko.
    W miejscu zameldowania też mam internet na moje nazwisko.
    Czy mogę sobie od podatku odliczyć te 2 dostępy do internetu?
    Zarówno w miejscu zameldowania i ten nie w miejscu zameldowania?