  • Data: 2009-01-21 03:09:22
    Temat: Re: Ulgra za internet tylko w miejscu zamieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pawel wrote:

    > Ja akurat ca?y czas w tym samym mie?cie mieszkam, tylko ulica sie zmieni?a.
    > Dowiadywa?em sie zameldowanie nie ma nic do rzeczy, tylko miejsce
    > zamieszkania,

    zgadza się

    mo?na im zg?osiae i odliczaae tam gdzie sie mieszka.

    no właśnie o to zgłoszenie się rozchodzi.
    robi się to na druku nip-3 w ciągu 30 dni od zmiany danych, które się na
    druku nip-3 podało ostatnio. Adres zamieszkania jak najbardziej tam jest,

    I własnie za brak uaktualnienia można dostać po portfelu jakkolwiek nie
    mam pojęcia czy ktokolwiek już oberwał z tego powodu.