  • Data: 2002-02-21 07:53:05
    Temat: Umowa o dzieło?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    powiedzmy, że podpisuję umowę z programistą X. Programista dostarcza
    mi swój produkt i spisujemy umowę, że przez rok będę się zajmował
    sprzedażą produktu. Ale powstaje problem -- jak najlepiej wypłacać mu
    zyski? Program będzie się sprzedawał zapewne nieregularnie i przecież
    nie mogę spisać umowy o dzieło raz, bo nie wiadomo na jaką kwotę. Czy
    można by spisywać taką umowę raz na miesiąc, ale to chyba też bez
    sensu, bo przecież dzieło było raz...

    Poratujcie, jak legalnie i sprawnie wypłacić tamtej stronie zyski...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)