  • 1. Data: 2009-09-28 10:13:31
    Temat: ZUS dla rozpoczynających działalność gosp. a składka na Fundusz Pracy
    Od: "rott" <r...@g...com>

    Witam,
    mam krotkie pytanko: czy w przypadku prowadzenia (jednoosobowo) działalności
    gospoarczej i korzystając z preferencyjnych stawek ZUS dla rozpoczynających
    działalność jestem zobowiązany do odprowadzania składek na Fundusz Pracy?

    --
    pozdrawiam
    rott

  • 2. Data: 2009-09-28 10:14:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    rott pisze:
> [...]
    > działalności gospoarczej i korzystając z preferencyjnych stawek ZUS dla
    > rozpoczynających działalność jestem zobowiązany do odprowadzania składek

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-28 10:25:35
    Od: "rott" <r...@g...com>

    > Nie.

    Dzięki, a przy okazji, gdzie znajdę podstawę prawną?

    --
    pozdrawiam
    rott

  • 4. Data: 2009-09-28 10:30:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rott" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dzięki, a przy okazji, gdzie znajdę podstawę prawną?

    Art 104 ust 1. Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i
    instytucjach rynku pracy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-28 10:33:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "rott" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > Art 104 ust 1. Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i
    > instytucjach rynku pracy

    A w praktyce:
    http://msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/wskaznik
    i/ubezpieczenia/