    From: "KOT" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: brak wsparcia e-Deklaracje
    Date: Sat, 15 Feb 2020 20:16:34 +0100

    To mój list do MF.
    Wiem, że to nic nie da ale jestem rozroryczona.

    Szanowni Państwo,

    Od szeregu lat korzystałam bez problemów
    z programu e-Deklaracje wysyłając za jego
    pośrednictwen rozliczenia VAT-7 i corocznie PIT-36.
    Ale od kilkunastu już miesięcy nie mogę tego robić,
    bo wyłaczyliście taką mozliwość dla komputerów
    ze starszymi programami operacyjnymi
    (mam windows XP).
    Pytam dlaczego ????
    Jestem od lat na emeryturze a więc mam już
    swoje lata i ani mnie nie stać ani nie mam
    ochoty na kupno nowego komputera z WIN-10
    (na moim starym nic się nowego nie zainstaluje).
    Teraz muszę korzystać z uprzejmości znajomych,
    by wysyłać swoje sprawozdania.
    Jest to dla mnie bardzo niezręczne delikatnie
    mówiąć.

    Czuję się WYKLUCZONA !!!!!

    Co szkodzi kontynuować wsparcie dla starszych
    systemów ?
    To że Microsoft zakończył wsparcie , to nie
    usprawiedliwia Was, by też tego zaprzestać.
    I nie odpowiadajcie mi, że to dla mojego bezpieczeństwa,
    bo to już moja sprawa i ja się będę tym martwić.
    Czuję się naprawdę jak juz nawet nie drugi ale trzeci sort.

    (podpis w oryginale)