-
1. Data: 2009-05-24 18:18:36
Temat: budowanie na wynajem
Od: "Wasyl" <w...@o...pl>
Hej!
Jak mozna najlepiej (dla swojego portfela) wybudowac
budynek-siedzibe firmy + biura na wynajem?
Chodzi mi o to ze zanim zaczne inwestycje chcialbym
sie dowiedzieć i zrobić to MĄDRZE.
rozumiem ze vat od materialow moge odrazu odliczyc,
a jak z kosztami? czy musze wybudowac caly budynek i dopiero wtedy
go amortyzowac?
jak mozna skrocic okres amortyzacji do 10lat zamiast 30lat?
Dodam, ze zakres dzialalnosci rozszerzylem pare miesiecy temu o wynajem
nieruchomosci
ale nie wiem czy to teraz ma jakiekolwiek znaczenie...
z gory dziekuje za pomoc:)
pozdrawiam
Wojtek
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm