  • 1. Data: 2003-05-18 17:44:45
    Temat: cło
    Od: "Marek" <c...@w...pl>

    witam. czy moze ktos sie orietuje jak to jest z clem? zaraz sprawe wam
    opisze dokladniej.
    kupilem samochod sprowadzony z zagranicy (jak polowa polakow), mam caly
    brif i kolega niemiec powiedzialm mi ze w takich okolicznosciach moge bez
    probvlemu sprzedac samochod spowrotem do niemiec.
    nowy kupiec (w niemczech ) nie ma zadnego problemu z zarejestrowaniem auta
    i niemusi nawet oplacac nic w w niemieckim uzedzie skarbowym. idzie poprostu
    na przeglad (tif) i sobie go rejestruje.
    sprawa dotyczy tego czy jak samochod wyjedzie z kraju w taki sposob
    (czyli kots go kupi z zagranicy ) to podobno otrzymam zwrot cła ktore
    zostalo kiedys zaplacone przy kupnie i wjezdzie do polski.
    czy ktos sie bardziej orietuje w tej sprawie jak to wyglada? gdziem
    usze isc po pieniadze i czy wogle nalezy mi sie zwrote tego cla?

    Marek
    GG: 4982701