  • 1. Data: 2003-05-18 14:36:10
    Temat: Ulga ZUS dla absolwentow
    Od: bladek <b...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Jestem w tej chwili studentem (uff ostatni semestr) prowadzacym dzialalnosc
    gospodarcza i placacym ZUS. slyszalem cos o uldze w zusie dla absolwentow. Czy ktos
    cos slyszal moze?

    Pozdrawiam
    Bartosz Bladek

  • 2. Data: 2003-05-18 15:29:19
    Temat: Odp: Ulga ZUS dla absolwentow
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Jak załozysz działalnosc to z czesci zusu cie zwolnią .. dokładnie jest to
    opisane na stronie Zus www.zus.gov.pl

    Użytkownik bladek <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba85oq$ncp$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-05-19 06:57:54
    Temat: Re: Ulga ZUS dla absolwentow
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    "bladek" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jestem w tej chwili studentem (uff ostatni semestr) prowadzacym
    dzialalnosc
    > gospodarcza i placacym ZUS. slyszalem cos o uldze w zusie dla absolwentow.

    Jesli zalozysz DG w ciagu 12-stu miesiecy od ukonczenia studiow (data
    obrony) to przez 12 miesiecy bedziesz zwolniony z placenia emerytalnego.
    Musisz sie jednak odpowiednio zarejestrowac w ZUS.
    Jednak Ty juz masz DG. Obecna interpretacja ZUS jest taka, ze mozesz
    wyrejestrowac DG przed obrona i zarejestrowac od nowa po obronie. Musisz
    przejsc cala procedure wyrejestrowania i zarejestrowania. Z tym, ze
    rejestrujesz sie juz jako absolwent.

    Rafal

  • 4. Data: 2003-05-19 17:24:30
    Od: bladek <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Musisz przejsc cala procedure wyrejestrowania i zarejestrowania. Z
    > tym, ze rejestrujesz sie juz jako absolwent.

    Dzieki za info - szkoda tylko ze nie oplaca mi sie wyrejestrowac dzialalnosci i
    zarejestrowac - koszty skarbowe itp. Ile mozna zaoszczedzic na emerytalnym
    miesiecznie?

  • 5. Data: 2003-05-20 06:16:35
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    > Ile mozna zaoszczedzic na emerytalnym