  • 1. Data: 2004-04-22 12:29:02
    Temat: czy to prawda, czy tylko plotka
    Od: "romek" <r...@p...onet.pl>

    Gruchnela u nas w firmie wiesc, ze jezeli klient nie zaplaci za fakture, na
    ktorej byly pozycje z Vatem zerowym do 30 kwietnia, to trzeba bedzie
    wystawic mu korekte a nastepnie nowa fakture z vatem.
    Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2004-04-22 12:41:10
    Temat: Re: czy to prawda, czy tylko plotka
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Czy to prawda?

    imo bzdura, prawo nie dziala wstecz

    vladi

  • 3. Data: 2004-04-22 13:15:39
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    romek wrote:

> [...]
    > na ktorej byly pozycje z Vatem zerowym do 30 kwietnia, to trzeba bedzie
    > wystawic mu korekte a nastepnie nowa fakture z vatem.

    Nie, ale to dobry argument zeby przekonac dluznikow do szybszego placenia ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-04-22 16:43:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Apr 2004, romek wrote:

> [...]
    >+ ktorej byly pozycje z Vatem zerowym do 30 kwietnia, to trzeba bedzie
    >+ wystawic mu korekte a nastepnie nowa fakture z vatem.

    A czy może ty i klient rozliczacie VAT kasowo ?
    Bo wtedy to nie mam pojęcia :[, może być jakaś pułapka...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-04-23 07:33:27
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vladi" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > imo bzdura, prawo nie dziala wstecz
    uuu odwazny Kolega:-)
    zeby dalego nie szukac przykladow polecam ostatnie nowele na temat ryczaltow
    i stypendiow...

    pozdrawiam
    LG

  • 6. Data: 2004-04-23 09:42:17
    Od: "romek" <r...@p...onet.pl>

    wiadomości
    an.zabrze.pl...

    > A czy może ty i klient rozliczacie VAT kasowo ?
    > Bo wtedy to nie mam pojęcia :[, może być jakaś pułapka...
    >
    > --
    nie rozliczamy sie kasowo. Ale polska izba druku zwrocila sie do
    ministerstwa fin. i tak im ustnie powiedzieli.
    a mnie sie wierzyc nie chce

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-04-23 10:43:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, romek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > >+ ktorej byly pozycje z Vatem zerowym do 30 kwietnia, to trzeba bedzie
    >+ > >+ wystawic mu korekte a nastepnie nowa fakture z vatem.
    ^^^^^^^^^^

    Jak jeszcze powiesz: "...i czasopisma..."...

    ... to cię uszkodzimy z lekka (to jest przenośnia a nie groźna
    karalna :>) za ukrywanie tak istotnego faktu jak ten, iż chodzi
    o "specjalne zasady naliczania" !
    Niedawno na grupie coś było że "właścicielem czasopisma do
    momentu sprzedaży jest wydawca" (kawałki poczytałem, rzeczywiście
    są speczapiski w ustawach), a w tym momencie WYDANIE towaru
    formalnie ma miejsce w INNYM momencie czasowym niż "normalnie" !

    >+ ministerstwa fin. i tak im ustnie powiedzieli.
    >+ a mnie sie wierzyc nie chce

    Biorąc pod uwagę iż czasopismo wystawione w kiosku uważa się
    za NIE sprzedane przez wydawcę (kioskowi) to wcale bym nie
    był aż takim niedowiarkiem... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-04-23 12:41:49
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    [...]
    ^^^^^^^^^^

> [...]
    > są speczapiski w ustawach), a w tym momencie WYDANIE towaru
    > formalnie ma miejsce w INNYM momencie czasowym niż "normalnie" !

    Jesli chodzi o "i czasopisma", to przy zmianie stawki VAT z 0 na 7%
    byl "speczapis" (chyba w jakims rozporzadzeniu), ze czasopisna z data
    WYDANIA przed godzina 0 mialy 7% po tej dacie wg nowej ustawy
    niezalwznie od daty sprzeazy...
    Ale klopotu bylo....

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-04-27 13:56:10
    Od: ewa29<e...@o...pl>

    > A czy może ty i klient rozliczacie VAT kasowo ?
    > Bo wtedy to nie mam pojęcia :[, może być jakaś pułapka...
    >
    > --

    a stawka VAT na to co sprzedajesz zmieni sie od maja z zerowej na
    wyższą ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-04-27 13:56:10
    Od: ewa29<e...@o...pl>

    > A czy może ty i klient rozliczacie VAT kasowo ?
    > Bo wtedy to nie mam pojęcia :[, może być jakaś pułapka...
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    a może od maja zmienia sie stawka VAT na to co sprzedajesz i
    rozliczasz VAT kasowo ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info