-
1. Data: 2003-04-28 12:18:41
Temat: ewidencja pracownicza
Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>
Czy ktos z Grupowiczow wie na jak dlugo mamy obowiazek zachowania
dokumentacji pracowniczej?
50 lat? Dożywocie?
Jako ciekawostke nadmienie, iz znajoma zlozyla papiery do ZUS o emeryture.
Sa pewne niescislosci i zwrocila sie do firmy w ktorej pracowala 8 lat temu
aby to wyjasnic.
Ksiegowa powiedziala, ze dokumenty trzyma sie 5 lat i WSZYSTKO wyrzuciła.
:-)
--
Pozdrawiam
Łukasz Kaliński
Najnowsze w dziale Podatki
-
Kontrola podatkowa 5 lat wstecz. Podatnik wygrał sprawę o 84 tys. zł, bo urzędnicy nie dotrzymali terminów
-
Kontrola podatkowa. Co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć?
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT