  • 1. Data: 2004-06-21 13:58:11
    Temat: instalacja gazowa - moge Odliczyc VAT?
    Od: "TTX" <t...@t...pl>

    Witam serdecznie

    uzyczam od Ojca samochod prywatny do celow slozbowych
    rozliczam sie na zasadzie kilometrowki
    chcialbym zalozyc instalacje gazowa do tego auta
    faktura za montaz bedzie wystawiona oczywiscie na mnie
    czy moge odliczyc VAT a wartosc netto rozliczyc na zasadzie kilometrowki?

    jestem Vat'owcem

    pozdrawiam
    Rafał
    1os DG KPiR
    + VAT + kilometrowka :]

  • 2. Data: 2004-06-21 18:36:17
    Temat: Re: instalacja gazowa - moge Odliczyc VAT?
    Od: "noname" <s...@p...onet.pl>

    niedawno też miałem ten problem, udałem się do US niestety okazało się że
    przeróbki auta nie wolno wpisać w koszty, a co za tym idzie także odpisać
    VAT-u

  • 3. Data: 2004-06-22 08:35:39
    Od: "TTX" <t...@t...pl>

    Użytkownik "noname" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > niedawno też miałem ten problem, udałem się do US niestety okazało się że
    > przeróbki auta nie wolno wpisać w koszty, a co za tym idzie także odpisać
    > VAT-u

    rozumiem, dzieki za odpowiedz :(
    [inna opcja]
    ale jakbym stal sie wlascicielem tego auta
    i wrzucilbym je w EST to podejrzewam ze wtedy moglbym?