  • Data: 2003-02-14 10:09:48
    Temat: podstawa do wynagrodzenia za chorob
    Od: "Rufka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc jak wyliczyć podstawę do wynagrodzenia za czas choroby,
    pracownik ma 800 zł brutto, i dzielę 800 przez 30 dni ma zwolnienia 6 dni,
    i pytanie jaką podstawa za czas choroby ??
    800/30*6* 80% ???
    a co mam zrobić z tym dniem wg art.92 par.1, że za pierwszy dzień nie należy
    się wynagrodzenie,
    może chociaż ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaka jest podstawa prawna podstawy
    wynagrodzenia za okres niezdolności do pracy za chorobę
    przepraszam, że trochę bez składu, ale nerwy mnie ponoszą
    pozdr
    Rufka