  • 1. Data: 2004-04-16 13:32:15
    Temat: 1199,52 czy 1799,37
    Od: "Aneta" <a...@c...internetdsl.pl>

    W 2003 roku pracowałam od I do VIII w jednej firmie a resztę miesięcy w
    innej. Dostałam dwa pity 11. Czy w rocznym rozliczeniu mogę zsumować koszty
    uzyskania z obydwu firm (wyszło więcej niż 1199,52zł) ? Czy tylko do
    wysokości tej kwoty?

    -------------------------------
    Pozdrawiam Aneta

  • 2. Data: 2004-04-18 12:30:08
    Temat: Re: 1199,52 czy 1799,37
    Od: "Witek" <w...@g...pl>

> [...]
    koszty
    > uzyskania z obydwu firm (wyszło więcej niż 1199,52zł) ? Czy tylko do

    Suma obu firm powinna wyjść na 1199,52, czyba że np. w jednej z firm miałaś
    prawo do zwiększenia kup np. w związku ze zwiększonymi kosztami dojazdu
    (firma w innej miejscowości). Jeśli tak, to wpisałbym sumę kup. W przeciwnym
    razie wpisałbym, tylko max możliwe, czyli 1199,52

    Witek