  • 1. Data: 2004-04-16 11:30:09
    Temat: PIT
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    Dzień dobry,

    Prosze o pomoc w sprawie adresu pod ktory wyslac zeznanie podatkowe za
    zeszly rok:

    Dostalam z pracy PIT za zeszly rok. W dokumencie wpisany jest moj adres
    zamieszkania w miejscowosci A (a jestem zameldowana w B).
    Natomiast w dwoch PITach z umow o dzielo wpisany jest moj adres w B (jedna
    umowa
    podpisana byla na poczatku a druga na końcu roku).
    W zeszlym roku podatek rozliczalam rowniez w B.
    Pytanie:
    Dokad mam teraz wyslac zeznanie podatkowe? Do wlasciwego urzedu w A czy do
    wlasciwego urzedu w B? Jesli mam wypelnic dokument korekty (to jest chyba
    NIP-F czy cos takiego) to dokad ja wyslac? do A czy do B? Czy mam te korekte
    zalaczyc do zeznania czy wyslac osobno?

    Pozdrawiam,

    Tipesto

  • 2. Data: 2004-04-16 12:46:04
    Temat: Re: PIT
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > NIP-F czy cos takiego) to dokad ja wyslac? do A czy do B? Czy mam te korekte

    Tam gdzie mieszkalas w dniu 31.12.2003 ...

  • 3. Data: 2004-04-16 12:57:13
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    A czy korektę NIPu wynikającą ze miany numeru dowodu tożsamości mogę
    dołączyć do tego zeznania i przesłać do urzędu tam gdzie mieszkałam w dniu
    31.12.2003?

    tipesto

  • 4. Data: 2004-04-16 14:15:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik KrzysiekPP k...@o...pl ...

    > Tam gdzie mieszkalas w dniu 31.12.2003 ...

    Tylko że jeżeli to się różni od odresu podawanego w poprzednich latach (bo
    np. błędnie podawałaś adres zameldowania jako zamieszkania) to do tego
    jeszcze NIP-3 (nie prowadzisz DG?) - wszystko w US wg. miejsca
    ZAMIESZKANIA.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-04-16 14:34:44
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

> [...]
    > np. błędnie podawałaś adres zameldowania jako zamieszkania) to do tego
    > jeszcze NIP-3 (nie prowadzisz DG?) - wszystko w US wg. miejsca

    No własnie. W poprzednich latach mieszkałam tam gdzie byłam zameldowana, a w
    połowie 2003 się przeprowadziłam.
    Czyli wypełniam sobie PITa z załącznikiem NIP-3 i wysyłam pod ten adres, pod
    którym teraz mieszkam (tzn pod którym mieszkałam 31.12.2003), dobrze
    rozumiem?

    tipesto

  • 6. Data: 2004-04-16 14:40:48
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    > do tego
    > jeszcze NIP-3 (nie prowadzisz DG?) - wszystko w US wg. miejsca
    > ZAMIESZKANIA.

    A jak się znowu gdzieś przeprowadzę to wysyłam NIP-3 z nowym adresem pod
    adres urzędu w NOWYM miejscu zamieszkania, dobrze rozumiem?

    Tipesto

  • 7. Data: 2004-04-17 08:35:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik tipesto a...@g...de ...

> [...]
    > Czyli wypełniam sobie PITa z załącznikiem NIP-3 i wysyłam pod ten
    > adres, pod którym teraz mieszkam (tzn pod którym mieszkałam

    TAK

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-04-17 08:35:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik tipesto a...@g...de ...

    > A jak się znowu gdzieś przeprowadzę to wysyłam NIP-3 z nowym adresem pod
    > adres urzędu w NOWYM miejscu zamieszkania, dobrze rozumiem?

    Dobrze, nie pamiętam tylko ile masz na to czasu, coś mi się kołacze po
    głowie ze 30 dni.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 9. Data: 2004-04-17 09:00:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Apr 2004, Budzik wrote:

> [...]
    >+ > Czyli wypełniam sobie PITa z załącznikiem NIP-3 i wysyłam pod ten
    >+ > adres, pod którym teraz mieszkam (tzn pod którym mieszkałam

    No to zależy czy powiadomiła US o zmianie adresu zamieszkania.
    Jeśli nie to może warto sprawdzić czy aby *jednak* nie mieszkała
    31.12.2003 pod starym adresem ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-04-18 18:48:35
    Od: "tipesto" <a...@g...de>

    > No to zależy czy powiadomiła US o zmianie adresu zamieszkania.
    > Jeśli nie to może warto sprawdzić czy aby *jednak* nie mieszkała
    > 31.12.2003 pod starym adresem ? ;)

    No właśnie nie powiadomiła US.
    To co ma zrobić? Radzicie udawać, że jednak 31.12.2003 mieszkałam tam, gdzie
    na początku roku?

    Pozdrawiam,

    tipesto