  • 1. Data: 2003-01-03 18:26:51
    Temat: 3% VAT dla szkol
    Od: "Jacek" <s...@p...com>

    Prowadze mala firme komputerowa i mam zamowienie ze szkoly na komputery.
    Jakie kroki nalezy podjac aby moc sprzedac sprzet z 3% VAT-em ?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-01-03 22:44:58
    Temat: Re: 3% VAT dla szkol
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Prowadze mala firme komputerowa i mam zamowienie ze szkoly na komputery.
    > Jakie kroki nalezy podjac aby moc sprzedac sprzet z 3% VAT-em ?

    oj.dużo papierków ale można przebrnąć...
    poszukaj w google (mam kompa po "reorganizacji" i dlatego nie podam teraz
    rozporządzenia)

    Darek SP2BZW

  • 3. Data: 2003-01-04 14:48:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Dariusz Stefan wrote:

> [...]
    [...]
    >+ poszukaj w google (mam kompa po "reorganizacji" i dlatego nie podam teraz

    Rozporządzenie marnuje się chyba na "vat" w mofnecie,
    bo mam na dysku (z dn. 30 sierpnia 2001+załącznik) a ściągałem
    ostatnio całą paczkę.
    dla porządku mam na myśli:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat.shtml

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-01-04 15:45:44
    Od: "Jacek" <s...@p...com>

    Dziekuje i juz zerkam.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-01-06 16:00:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > oj.dużo papierków ale można przebrnąć...
    > poszukaj w google (mam kompa po "reorganizacji" i dlatego nie podam teraz

    Ogolnie jest tak, ze KUPUJACY musi spelnic warunki
    1. byc podmiotem ktor jest w rozporzadzeniu (szkola przedszkole)
    2. sprzet ma byc ujety w zalaczniku do rozporadzenia
    3. Kupujacy pzestawia poswiadczone przez wlasciwy (ministerstwo) organ
    osiwadczenie,
    ze sprzet kupowany bedzie wykorzystywany "w zwiazku z prowadzona dizlanoscia
    edukacyjna"

    Wraz z kopia faktury sprzedajacy ma to przeslac do US..
    wszystko jest w rozporzadzeniu z 2001 Dz,Ustaw z wrzesnia poz chyba 1040

    Boguslaw