  • 1. Data: 2003-01-03 11:21:21
    Temat: zeznania podatkowe przez Internet - od kiedy?
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    witam wszystkich
    mam pytanie jak w temacie - od kiedy będzie możliwe składanie zeznań
    podatkowych przez Internet? w dodatku Gazet Prawnej poświęconym podatkom
    napisano, że dopiero od 1 stycznia 2004 - chciałabym się upewnić, czy tak
    jest rzeczywiście

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-03 20:27:13
    Temat: Re: zeznania podatkowe przez Internet - od kiedy?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    podatkom
    > napisano, że dopiero od 1 stycznia 2004 - chciałabym się upewnić,

    Tak było na początku 2000 roku
    (gazeta.pl):

    "Niedawno, w czasie konferencji prasowej,
    wicepremier Leszek Balcerowicz zapowiedział,
    że już w przyszłym roku podatnicy uzyskają prawo
    i możliwość przekazywania fiskusowi deklaracji
    miesięcznych oraz rocznych zeznań podatkowych
    za pomocą Internetu. Jeszcze w tym roku w jednym
    z miast wojewódzkich (prawdopodobnie w Szczecinie)
    ma zostać uruchomiony program pilotażowy,
    umożliwiający przekazywanie za pomocą Internetu
    miesięcznych deklaracji podatkowych. "

    Tak było we wrześniu 2002
    (z wystąpienia ministra Ministra Nauki
    i Przewodniczący Komitetu Badań Naukowych)

    "Przygotowujemy wraz z innymi resortami budowę
    megasystemu pod nazwą Wrota Polski.
    Jego funkcją, będzie wystawienie do postaci
    on - line wszystkich dysponujących zapleczem
    informatycznym serwisów administracji państwowej.
    Szczególnie skoncentrujemy się na podatkach -
    czyli możliwości ich rozliczania on - line
    zarówno przez firmy jak i osoby fizyczne.
    Pilotaż rozliczania PIT`ów przez Internet
    ruszy właśnie w Krakowie"

    Pewnie nic z tego do 2004 roku
    nie wyjdzie, bo ZEFIR (system rozliczania
    należności celnych) też wdrażali w Krakowie
    i do dziś za bardzo nie działa :-))

    CEZ

  • 3. Data: 2003-01-03 20:42:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > podatkom
    > czy tak

    a tu o programie:

    http://www.egov.pl/_baza/analizy/wrota.pdf

  • 4. Data: 2003-01-04 17:20:13
    Od: "Dominique" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisano, że dopiero od 1 stycznia 2004 - chciałabym się upewnić, czy tak

    punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia... jezeli system wdraza PROKOM SA
    to mysle ze w polowie wieku powinno juz byc wdrozenie testowe... jezeli
    jakas inna firma to jest szansa ze bedzie szybciej...

    przem

  • 5. Data: 2003-01-06 15:58:11
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    > Pewnie nic z tego do 2004 roku
    > nie wyjdzie, bo ZEFIR (system rozliczania
    > należności celnych) też wdrażali w Krakowie
    > i do dziś za bardzo nie działa :-))
    >
    > CEZ

    dziękuję!

    pozdrawiam