  • 1. Data: 2003-01-03 18:59:14
    Temat: ..:: Gdzie akty prawne? Jaki wortal jest najlepszy? ::..
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    Do tej pory kiedy chciałem ściągnąć z netu jakąś ustawę to korzystałem z
    Inforu. Niestety ostatnio "zdziadział" -zrobił się serwisem płatnym :(
    Znalazłem parę serwisów, ale są raczej kiepskie.
    A z jakich Wy stronek www korzystacie? Co mnie polecicie?

    Lansjer

  • 2. Data: 2003-01-03 20:03:48
    Temat: Re: ..:: Gdzie akty prawne? Jaki wortal jest najlepszy? ::..
    Od: "Konlin" <k...@p...pl>

    Użytkownik Lansjer <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av4mbm$186$...@n...onet.pl...

    > A z jakich Wy stronek www korzystacie? Co mnie polecicie?

    Zobacz http://www.prawo.hoga.pl.

    Pozdrawiam
    Konlin

  • 3. Data: 2003-01-03 20:23:51
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Lansjer" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Znalazłem parę serwisów, ale są raczej kiepskie.
    > A z jakich Wy stronek www korzystacie? Co mnie polecicie?

    polecam www.sejm.gov.pl
    wyszukiwarka pod http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 4. Data: 2003-01-03 20:40:55
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    DZIĘKI

  • 5. Data: 2003-01-03 20:41:06
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    DZIĘKI

  • 6. Data: 2003-01-03 21:19:34
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Lansjer" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Znalazłem parę serwisów, ale są raczej kiepskie.
    > A z jakich Wy stronek www korzystacie? Co mnie polecicie?

    e tam
    55 groszy dziennie to nie majątek :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-01-04 14:51:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Lansjer wrote:

    >+ Do tej pory kiedy chciałem ściągnąć z netu jakąś ustawę to korzystałem z
    >+ Inforu. Niestety ostatnio "zdziadział" -zrobił się serwisem płatnym :(

    Oprócz "oryginałów" (np. www.mofnet.pl) rzeczpospolita ma
    dobry zestaw, hoga...

    >+ Pozdrawiam

    wzajem, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-01-04 18:05:31
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    A ja mam do ciebie kilka próśb:
    1. Nie puszczaj cross-postów
    2. Jeśli już to robisz (a nie powinieneś, bo w tym przypadku p.s.p jest
    właściwą grupą), to ustawiaj FUT (FollowUp-To na jedną grupę żeby nie
    mnożyć wątków.
    3. Jak odpowiadasz na czyjś list, to odpowiadaj _pod_ nim i obcinaj
    zbędne cytaty - nie cytuj całego listu przedpiścy.
    4. Naucz się korzystać z archiwum grup dyskusyjnych na www.google.pl -
    jest bardzo przydatne, a co więcej korzystanie z niego odciąża i tak już
    zapchane grupy dyskusyjne. Szanuj czas i chęci innych.
    5. Poczytaj trochę netykietę.

    chester