  • 1. Data: 2006-04-18 12:59:37
    Temat: transport osób-jak opodatkowac poza granicami
    Od: <g...@n...pl>

    Jak prawidłowo opodatkowac przewóz autokarem osób z Polski do Wilna?
    Rozumiem,że do granicy stawka 7%, poza granicami zgodnie z zasadami
    obowiazujacymi na Litwie, ale skad je wziać? Szukałam na stronach izb
    skarbowych ale nie znalazłam, moze ktoś wie?Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-18 15:39:52
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem,że do granicy stawka 7%, poza granicami zgodnie z zasadami
    obowiazujacymi na Litwie, ale skad je wziać?

    Masz firmę na Litwie i nie wiesz jaki tam VAT płacisz? :)

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2006-04-19 07:04:12
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <czysciwo@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiazujacymi na Litwie, ale skad je wziać?
    >
    > Masz firmę na Litwie i nie wiesz jaki tam VAT płacisz? :)

    Firmę mam w Polsce a nie na Litwie!

  • 4. Data: 2006-04-19 11:27:28
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    > Firmę mam w Polsce a nie na Litwie!

    Posiadająć firme w Polsce obowiązują cię polskie przepisy o VAT i polskie stawki
    VAT.
    Prawdopodobnie za częśc zagraniczną powinnaś wystawić ze stawką 0%.