  • 1. Data: 2004-06-18 08:40:57
    Temat: 7 dni - robocze czy wszystkie ?
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Witam.
    W przepisach jest mowa, ze od rozpoczeciA dzialalnosci ma sie 7 dni na
    dostarczenie do ZUS'u dokuementow.
    Pytanie 7 dni roboczych czy dowolnych wlacznie z wolnymi..?
    --
    Spock .. Earth

  • 2. Data: 2004-06-18 13:30:20
    Temat: Re: 7 dni - robocze czy wszystkie ?
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Roboczych (bez dni wolnych ustawowo)

    Uzytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@U...eu.org> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2004-06-19 05:35:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik C.O.D. napisał:
    > Uzytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@U...eu.org> napisal w wiadomosci

    > Roboczych (bez dni wolnych ustawowo)

    A możesz odac podstawe prawną?
    Bo mnie sie jakos wydaje że przepisy mówią o 7 dniach. Bez "roboczych".
    A to oznacza 7 dni kalendarzowych.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-19 11:12:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Jun 2004, C.O.D. wrote:

    >+ Roboczych (bez dni wolnych ustawowo)

    ...a jak to wymyślił(e/a)ś (że bez wolnych) ?? Znaczy że jak ktoś założył
    DG 30.IV.2004 to miał czas twoim zdaniem do 12.V czy 11.V ? ;)
    Bo IMHO to jednak tylko do 7.V...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)