  • 1. Data: 2004-06-18 07:16:01
    Temat: vat-7(8) a paliwo
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Witam,

    wyliczam sobie vat od paliw silnikowych niepodlegający odliczeniu do vat-7
    poz. 57 ale mam pewną niejasność:
    -- gdy samochód osobowy jest środkiem trwałym lub w leasingu - vat'u nie
    odliczam i ujmuję w poz. 57 - to jest chyba jasne

    a co, gdy samochód osobowy jest rozliczany przez 'kilometrówkę' ??? też
    wykazywać ten VAT?
    chyba tak, ale proszę o potwierdzenie...

    łukasz kaliński

  • 2. Data: 2004-06-18 13:28:47
    Temat: Re: vat-7(8) a paliwo
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Cały VAT od paliw do samochodów osobowych bez względu na status (w ewid ST
    czy nie) Słowa kierownika z działu podatków pośrednich US "VAT który
    przysługiwałby do odliczenia gdyby samochód spełniał warunki ustawy art.86
    ust3"

  • 3. Data: 2004-06-18 14:01:26
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "C.O.D." <c...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy nie) Słowa kierownika z działu podatków pośrednich US "VAT który
    > przysługiwałby do odliczenia gdyby samochód spełniał warunki ustawy art.86

    Tak właśnie myślałem ale miałem nadzieję, że jednak jest inaczej.

    W każdym razie dzięki.

    Łukasz Kaliński