  • 11. Data: 2002-11-28 19:14:03
    Temat: Re: 8 proc. na zdrowie: składka podniesiona
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl>
    napisał w wiadomości
    news:as4mrc$l22$1@news.tpi.pl...
> [...]
    należy
    ubezpieczeń
    składka
    0,41%...

    > "Na teraz, i zawsze, i na wieki wieków, amen".
    Jak uchwalali to nie
    > wiedzieli że będą podnosić składkę? Ja uważam,
    że z pewnością wiedzieli i
    > dlatego uchwalili.

    Nie jestem przekonany co do aż takiej
    "dalekowzroczności ustalających" ale jezeli nie
    zmienia zapisu w powyzszym artykule to odliczamy
    nadal tyle samo.

    BTW, wszyscy się strasznie spieszą aby zdążyć do
    30 listopada ... prezydent zrezygnował z
    przysługujących 21 dni na rozpatrzenie ...ja tam
    kciuków za nich nie trzymam ;))

    pozdr.
    Sark

  • 12. Data: 2002-11-28 19:18:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bikini" <a...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > Art. 22. 1. Kosztami uzyskania przychodów ...są
    wszelkie koszty poniesione w celu
    > osiągnięcia przychodów
    > 1.płacimy dodatkowy podatek 0,25%

    Mi się to nawet podoba :) ale te
    "uszczegółowienie" które podał Sławek /art. 23
    ust. 1 pkt 58/ hmm ... na swój sposób przekonuje
    że "nie" ;)

    Pozdr.
    Sark

  • 13. Data: 2002-11-29 00:19:59
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 28 Nov 2002, Bikini wrote:

    >+ > Ale gdyby to przeszło to prowadzący DG tak jak
    >+ > obecnie 7,75% odliczali by od podatku a pozostałe
    >+ > 0,25% [...] w koszty [...] ?
    >+ Art. 22. 1. Kosztami uzyskania przychodów ...są wszelkie
    >+ koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów

    ...poza wymienionymi w art. 23... [patrz cytat S.D.]

    >+ ...
    >+ 1.płacimy dodatkowy podatek 0,25% [...]
    >+ 4.Spotkanie w NSA

    ???
    Osobiście uważam że co do zasady masz rację, ale jeśliby
    wg *dzisiejszej* UoPDoOF zaliczyć podatek "zdrowotny"
    to Sławek ma rację. Tyle że sprawa nadawałaby się
    IMO do sądu, ale nie do NSA tylko DO TK :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2002-11-29 00:49:58
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Nov 2002, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    >+ >> + A pomyśl jak pracownikowi włożyć to w koszty?
    >+ >
    >+ > A tak jak składkę np. na FP...
    >+
    >+ A od kiedy to pracownik płaci FP?