  • 1. Data: 2005-04-03 10:01:19
    Temat: !9%liniowo i umowa o dzieło
    Od: Mariusz <m...@n...pl>

    Prowadzę działalność gosp. i rozliczam się liniow. Zdarzyło mi się w tym
    roku zrobić coś na umowę o dzieło (drobne 600 zł). Jak mam to rozliczyć?
    Czy oprócz normalnego PIT -36L mam złożyć PIT-36, czy jakiś inny?
    Proszę o podpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-04-06 14:28:29
    Temat: Re: !9%liniowo i umowa o dzieło
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl>

    Mariusz napisał(a):
> [...]
    > roku zrobić coś na umowę o dzieło (drobne 600 zł). Jak mam to rozliczyć?
    > Czy oprócz normalnego PIT -36L mam złożyć PIT-36, czy jakiś inny?
    Witam
    Skladasz dwa PITy, jeden tylko z dochodu "za 19%" i drugi tylko z
    "dochodu innego" (obydwa PITy o sobie nie wiedza) .
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera