  • 1. Data: 2005-04-02 19:25:50
    Temat: korekta PIT 5 (za duza zaliczka)
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,

    Ostatnimi czasy pojawiaja sie moje posty. Zabieram sie samodzielnie za
    prowadzenie KPiR itd po wszelkich niemilych perypetiach z Biurem Rachunkowym.
    No i to nieszczesne biuro zle zsumowalo mi faktury za paliwo w styczniu
    (prowadze kilometrowke). Pomylili sie o 4 zł na moja niekorzysc :) Po miesiacu
    (juz dawno zlozono deklaracje PIT 5) poprawili te 4 zl w KPiR.
    Czy powinnam zlozyc korekte PIT5?
    Niby zaplacilam za duzo zaliczki na podatek o 80 groszy, ale osobiscie nie chce
    sobie robic balaganu, korekt itd. No ale kiedys w innym urzedzie niz skarbowy
    uslyszalam ze procedura jest procedura, wiec moze jest obowiazek korygowac takze
    te grosze - pola dotyczace KUP i dochodu? A moze co miasto to inne widzimisie
    urzedu?

  • 2. Data: 2005-04-02 21:52:52
    Temat: Re: korekta PIT 5 (za duza zaliczka)
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > (prowadze kilometrowke). Pomylili sie o 4 zł na moja niekorzysc :) Po miesiacu
    > (juz dawno zlozono deklaracje PIT 5) poprawili te 4 zl w KPiR.
    > Czy powinnam zlozyc korekte PIT5?

    po co ? skorygowano i zaliczka w następnym miesiącu będzie
    OK, korekta byłaby potrzebna w odwrotnym przypadku...

    pozdr. Darek SP2BZW