  • 1. Data: 2002-02-14 14:27:22
    Temat: Pytanie: jak rozliczać...
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem świeżym posiadaczem sklepu komputerowego i kawiarni internetowej. Mam
    małe pytanie: jestem Vat-owcem nie posiadam kasy fiskalnej, jak i gdzie mam
    zapisywać/odnotować obecność klienta w kawiarni (nie będę chyba każdemu
    wystawiał faktury) podobnie z nagraniem płyty CD, skanowaniem i drobną
    sprzedażą- proszę o poradę aby być w porządku wobec US.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2002-02-17 00:18:00
    Temat: Re: Pytanie: jak rozliczać...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 14 Feb 2002 s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >+ zapisywać/odnotować obecność klienta w kawiarni (nie będę chyba każdemu

    Chyba będziesz :(
    Aż *jednak* kupisz kasę :)
    Należysz IMHO do tej grupy VATowców co to bez kasy ani rusz
    (po 20000 obrotu i tak będziesz musiał nabyć !)

    Standardowo: googla obejrzałeś ? (advanced search na
    groupos.google.com)

    >+ Pozdrawiam

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-02-17 12:58:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 01:18:00 +0100, w
    <P...@i...stanpo
    l.com.pl>, Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Chyba będziesz :(
    > Aż *jednak* kupisz kasę :)
    > Należysz IMHO do tej grupy VATowców co to bez kasy ani rusz

    Dlaczego?

    AFAIR robi dzienne zestawienie sprzedeży, wpisuje do ewidencji
    sprzedaży i na m-c sumuje.

    Inna sprawa, że żaden US mu nie uwierzy, że ma <20k/rocznie obrotu :).