  • 1. Data: 2003-12-03 20:22:35
    Temat: Akcyza / cło / opłata celna itp. przy sprowadzaniu samochodu
    Od: Michał <m...@w...pl>

    Czy ktoś mógłby mi podać link do jakiejś strony gdzie znajdę wszystko na temat
    kosztów sprowadzenia z zagranicy samochodu? Wpisując do wyszukiwarki hasła niewiele
    mogłem się dowiedzieć - pewnie niedoprecywałem pytanka...

    A może wiesz coś na ten temat i możesz mi odpowiedzieć (zasady naliczania akcyzy
    kroczącej, wysokość stawek....)

    Będę wdzięczny za jakiekolwiek info.

    Michał.

    --