  • 1. Data: 2003-12-03 19:40:51
    Temat: Tytuł wykonawczy (egzekucja)
    Od: "DarejDok\(Dariusz Dąbrowski\)" <xdi@_NOSPAM_wp.pl>

    Czołem,

    Otrzymałem tytuł wykonawczy na zaległości podatkowe.
    Zajeli mi rachunek bankowy.
    Na tytule mam pouczenie, że mogę złożyć zarzuty,
    między innymi, jeżeli wierzytelność została
    uregulowana.
    Ponieważ nie chcę płacić kosztów egzekucyjnych
    (1300 !!!) to chcę pójść i zapłacić wszystkie
    zaległości w kasie US i złożyć zarzuty, że zapłacone.
    Zadziała ?
    Proszę o radę.

    Pozdrawiam
    Darek