  • 1. Data: 2002-01-16 08:53:59
    Temat: Akcyza na prąd
    Od: "lorak" <k...@e...pl>

    Podobno nasz kochany fiskus a właściwie jedno z jego ramian, czyli
    Ministerstwo Finansów przygotowuje projekt rozporządządzenia w sprawie
    akcyzy na prąd.
    Czy kto widział ten projekt i może go podesłać??? Uratuje mi życie:)

  • 2. Data: 2002-01-16 11:40:53
    Temat: Re: Akcyza na prąd
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik lorak <k...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a23f2o$rh8$...@n...tpi.pl...
    > Podobno nasz kochany fiskus a właściwie jedno z jego ramian, czyli
    > Ministerstwo Finansów przygotowuje projekt rozporządządzenia w
    sprawie
    > akcyzy na prąd.
    ======================
    "Podobno" ma dotyczyc tylko producentow (z wylaczeniem "mlynarzy").

    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 3. Data: 2002-01-16 12:11:05
    Od: "lorak" <k...@e...pl>

    No właśnie.... jestem producentem i nie młynarzem. Potrzebuję treść
    projektu. Widziałeś to?

  • 4. Data: 2002-01-16 17:29:43
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik lorak <k...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a23qk9$3uh$...@n...tpi.pl...
    > No właśnie.... jestem producentem i nie młynarzem. Potrzebuję treść
    > projektu. Widziałeś to?
    Tylko notatke z gazety, nawet nie pamietam jakiej.
    Zbadales www.sejm.gov.pl ?
    Wiecej nie potrafie Ci pomoc, wybacz.

    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 5. Data: 2002-01-17 07:11:53
    Od: "lorak" <k...@e...pl>

    dzięki. to ma byc rozporzędzenie MF, ale tam też nic nie ma;(