  • 1. Data: 2002-01-16 08:30:39
    Temat: Koszty uzyskania przychodu
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Nie poinformowalem pracodawcy o zmianie czasowego miejsca zamieszkania i
    policzono mi koszty uzyskania przychodu tak jak bym mieszkal poza miastem, w
    ktorym pracuje czy to da sie odkrecic w zeznaniu podatkowym?
    Dodam ze zameldowanie stale mam ciagle poza miastem w ktorym pracuję

    pozdrawiam Zbyszek

  • 2. Data: 2002-01-16 11:20:43
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu ++
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > ktorym pracuje czy to da sie odkrecic w zeznaniu podatkowym?
    > Dodam ze zameldowanie stale mam ciagle poza miastem w ktorym pracuję

    Dodam jeszcze jedno pod-pytanie.

    Jezeli pracuje w miescie A i przemeldowalem sie z B do A w czerwcu
    to jakie koszta uzyskania sobie odliczam ? male ? duze ? czy moze 6 miesiecy
    duze a reszta male ?

    --
    \_/