  • 1. Data: 2004-07-28 10:18:29
    Temat: Aktualizacja PKD
    Od: "Patryk" <a...@w...pl>

    Witam.

    Sprawa dotyczy nowego podziału PKD. Do kiedy mam czas aby dokonać
    ewentualnych zmian w REGON-ie?
    Prowadzę działalność związaną z projektowaniem stron internetowych,
    projektuję również bazy danych.
    Za parę miesięcy chcę poszerzyć swoją działalność o sprzedaż i naprawę
    komputerów oraz hosting.
    Gdzie mam się udać i do kiedy mam czas ze zmianami? Można to chyba zrobić za
    jednym razem,
    czyli dopisać do zaświadczenia o wpisie do ewidencji kolejne rodzaje
    działalności jakie mam zamiar wykonywać?
    Czy czeka mnie również wizyta w GUS i aktualizacja REGON-u? Jak będą się
    kształtowały koszty tych zmian?

    Pozdrawiam
    Patryk