  • 1. Data: 2004-07-28 07:36:43
    Temat: komputer - czy można odliczyć?
    Od: "Monika" <m...@W...and.pl>

    Witam,
    mam pytanie, czy jeśli w tym roku zakupiłam komputer, to mogę sobie odliczyć
    go od podatku? Ktoś mi ostatnio mówił, że to już nie jest możliwe. Czy to
    prawda?
    Jestem nauczycielem matematyki w LO (może to będzie miało znaczenie).
    Pozdrawiam.
    Monika

  • 2. Data: 2004-07-28 14:35:35
    Temat: Re: komputer - czy można odliczyć?
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@W...and.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odliczyć
    > go od podatku? Ktoś mi ostatnio mówił, że to już nie jest możliwe. Czy to

    Witam
    Rzeczywiscie. W tym roku juz nie mozna ( w zeszlym tak i bycie nauczycielem
    mialo znaczenie).
    Zycze powodzenia w szukaniu innych odliczen
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2004-07-28 16:29:02
    Od: "Monika" <m...@W...and.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nauczycielem
    > mialo znaczenie).
    > Zycze powodzenia w szukaniu innych odliczen

    Eh, szkoda, ale dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam,
    Monika