  • Data: 2004-03-16 07:30:59
    Temat: Ale mnie dziś rano potraktowali w Gliwicach w US...
    Od: Krzysiek <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ale mnie dziś rano potraktowali w Gliwicach w US. Cieszę się, że przeżyłem rozmowę z
    Panią
    Urzędniczką ;^)

    Do rzeczy,
    Teść dostał spadek i dał mi trochę pieniędzy, za które kupiłem samochód - nowy z
    salonu.
    Nidy wcześniej nie miałem do czynienia z większą ilością pieniędzy, więc nie wiem, co

    powinienem formalnie zrobić, żeby było to uczciwe w stosunku do Państwa Polskiego.
    Pojechałem więc dziś raniutko swoim nowym autkiem do US w Gliwicach i za namową Pani
    okienka zapukałem grzecznie do pokoju numer7 na parterze i przedstawiłem pokrótce
    sprawę
    Pani Urzędniczce. Nie spodziewałem się, że mogę tak kogoś rozzłościć tym, że chcę
    zapłacić
    podatek. Po cichutku więc wyszedłem nie uzyskawsz żadnej odpowiedzi.

    Mam więc pytanie:
    1. Gdzie mogę znaleźć informację o tym, jak krok po kroku (nie mam biegłości w
    obracaniu
    pieniędzmi) załatwić uczciwie tę sprawę?

    2. Czy rzeczywiście US nie pełni roli informacyjnej w takich sprawach? Więc jaki
    Urząd to
    może uczynić?

    3. Jaki, gdyby ktoś ewentualnie wiedział, podatek muszę zapłacić od 50 tys. złotych

    --
    Krzysiek