  • 1. Data: 2002-04-11 06:59:15
    Temat: Alimenty na pracującą żonę
    Od: "Janusz Wolnicki" <w...@c...katowice.pl>

    W grudniu roku 2000 po trwającej 9 miesięcy rozprawie sąd zasądził mi
    alimenty na pracującą żonę.
    Dodatkowo kazano mi nadplacic zaleglosci za owe 9 miesiecy roku 2000.
    Mieszkam sam w wynajętym mieszkaniu, zona zostala w naszym wspolnym.

    Czy moge kwote przekazana zonie odppisac od mojego dochodu w rozliczeniu
    rocznym.
    Zakładam, ze zona do swojego rozliczenia wpisze te kwote, jako przychód.

    Janusz Wolnicki

  • 2. Data: 2002-04-11 15:21:07
    Temat: Odp: Alimenty na pracującą żonę
    Od: "omega" <b...@p...onet.pl>

    > Czy moge kwote przekazana zonie odppisac od mojego dochodu w rozliczeniu
    > rocznym.
    ------------
    NIE

    > Zakładam, ze zona do swojego rozliczenia wpisze te kwote, jako przychód.
    --------------
    TAK

  • 3. Data: 2002-04-11 15:22:27
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Janusz Wolnicki wrote:

    JW> W grudniu roku 2000 po trwającej 9 miesięcy rozprawie sąd zasądził mi
    JW> alimenty na pracującą żonę.

    [...]

    JW> Czy moge kwote przekazana zonie odppisac od mojego dochodu w
    JW> rozliczeniu rocznym.

    Nie możesz.

    JW> Zakładam, ze zona do swojego rozliczenia wpisze te kwote, jako
    JW> przychód.

    Nie wpisze.

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 4. Data: 2002-04-12 08:37:44
    Od: "omega" <b...@p...onet.pl>

    > Nie wpisze.
    -----------------------------
    Może jednak wpisze. Art. 20 ust.1 updof

    Pozdrawiam
    Omega

  • 5. Data: 2002-04-13 00:54:08
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    omega wrote:

> [...]
    o> Może jednak wpisze. Art. 20 ust.1 updof

    Masz rację - pomyliłem z alimentami na dzieci. Ot - tak to jest, jak się
    niuwaznie posty czyta :-(