  • 1. Data: 2002-04-11 03:45:35
    Temat: Re: baseny i aquaparki a VAT
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj Maddy,

    W Twoim liście datowanym 10 kwietnia 2002 (10:29:37) można przeczytać:

    M> Może znajdzie się ktoś kto zetknął sie z tym tematem.
    M> Mam problem, jaka stawka VAT powinna być od usług świadczonych przez
    M> tzw. aquapark?
    M> Czy podpada to, jak np. basen, pod zwolnienie (wg. załaczniek nr 2
    M> poz. 27 "usługi związane z rekreacją, kulturą i sportem")
    M> W taki aquaparku oprócz basenów będzie siłownia, solarium, masaż.
    M> Prawdopodobnie jeszcze salon kosmetyczny, fryzjerski, itp.
    M> Zaznaczam, że inwestycja jest dopiero w toku, nie mam pojęcie czy
    M> bilety będa sprzedawane "na wejście" czy na poszczegolne atrakcje.
> [...]

    zetknąłem sie z podobnym zagadnieniem i jedynym rozsądnym rozwiązaniem
    było utworzenie dwóch firm: pierwsza nie VATowska do tych wszystkich rekreacji
    oraz druga, vatowska, do pozostałych (trzeba sprzedawać napoje itd.).

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl