  • 11. Data: 2006-12-15 18:33:13
    Temat: Re: Alkohol w koszty DG
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:458175F0.33D76056@gazeta.pl...
    > Witam,
    > Kupilem w Makro, na fakture, troche lepszego alkoholu. Czy moge to jak
    > leci wrzucic w koszty, jako koszt prowadzenia dzialalnosci? Alkohol
    > przeznaczony jest na prezenty dla kontrahentów...
    > Czy moze lepiej w ogole tego nie wrzucac, zacisnac zeby i po prostu
    > przyjac, ze tak an prawde wiecej mnie to kosztowac bedzie...

    Jesli masz pracowników i bywają w terenie (np. geodeci zimą), to dajesz im w
    teren, żeby nie zamarzli. Więc normalny koszt.

    SIM

  • 12. Data: 2006-12-15 20:18:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Hikikomori San <h...@g...pl> w

    > Kupilem w Makro, na fakture, troche lepszego alkoholu.

    Ten lepszy alkohol to oczywiście do czyszczenia bebechów przewijaków
    dołączonych do komputera ODRA 1305 -- normatywnie pół litra na przewijak na
    miesiąc OIDP...

    Koszt jak nic ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2006-12-16 20:18:44
    Temat: OT, było: Alkohol w koszty DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Dec 2006, gonia wrote:

    > Ustawa ta mówi o spożywaniu alkoholu na terenie zakładu pracy.

    Przy okazji można sobie dorzucić, tak dla utrwalenia sobie że przepisy
    są jednoznaczne, spójne itepe ;>, że w rozumieniu ustawy o podatku
    dochodowym zakładem pracy jest np. osoba zatrudniająca niańkę :O
    Bo posłowie postanowili że "zakładem pracy" jest płatnik, czyli
    *OSOBA* zobowiazana... (a nie "miejsce") :)
    I teraz interpretując zapisy UoPDoOF w powiązaniu ustawy "o wychowaniu"
    którą definicję trzeba wybrać?
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2006-12-16 20:22:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Dec 2006, latet wrote:

    > To jak to bedzie (w praktyce) od nowego roku?
    > Skonczą się biznesowe obiady i kolacje?
    > Skonczy sie np. zapraszanie przez firmę farmaceutyczną
    > lekarzy na poczęstunek po sponsorowanym wykładzie?

    Niby dlaczego?
    "oszczędzanie na podatku" jest ubocznym efektem takich działań.
    To że nie bedzie KUP to jedno :) a to że nie jest takie działanie
    zabronione prawem to drugie. Taka legalna korupcja :>

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2006-12-16 23:04:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > To że nie bedzie KUP to jedno :) a to że nie jest takie działanie
    > zabronione prawem to drugie. Taka legalna korupcja :>

    Ale biznes sie krecil. Dzieki spotkaniom biznesowym nawet sutio
    zakrapianym dochodzilo do realizacji kontraktow, z ktorych niezly
    procent (podatkow) szedl do skarbu panstwa. A teraz? Jak to sie mowilo =
    "chujnia". Nie pozwala sie przedsiebiorcom nawiazywac kontaktow
    zawiazywac umow.... W sposob duzo lepszy niz za posrednictwem kancelarii
    prawnych...

    Efekt bedzi epodobny jak podniesienie akcyzy na alkohol...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji