  • 11. Data: 2002-05-04 08:32:10
    Temat: Re: Amortyzacja samochodu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 May 2002, Magdalena Woloszyk wrote:

    >+ ESka wrote:
    [...]
    >+ > PK (polecenie księgowania) jest jednym z rodzajów księgowych dowodów
    [...]
    >+ Ok... ale cały czas była mowa o prowadzeniu PKPiR, a tego nie dotyczy ustawa
    >+ o rachunkowości, więc skąd się tam wzięło PK?

    O, to ja wam dziękuję za oświecenie, przy okazji wiem dlaczego
    nie wiedziałem :)
    Z chęcią poczytam jakbyście miały jeszcze opinie do problemów
    "dopuszczalności zbędnego DW" lub "DW koniecznego do amor-
    tyzacji" - bo twój (Maddy) post wprawił mnie w zakłopotanie !
    (DW do paragonu - bo potraktowałem jako "zakup detaliczny") -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-05-04 15:40:12
    Od: "ESka" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ok... ale cały czas była mowa o prowadzeniu PKPiR, a tego nie dotyczy
    ustawa
    >o rachunkowości, więc skąd się tam wzięło PK?

    Kolega, czy koleżanka (sorry za poufałość) mm01 uparcie to PK przytaczało.
    Wcześniej nie chciało mi się reagować, ale skoro była wyraźna prośba to
    uprzejmie wyjaśniłam, że to jakby inna bajka.

    Pozdrawiam, ESka

  • 13. Data: 2002-05-04 17:09:28
    Od: "regen" <r...@k...net.pl>

    Dzziękuję wszystkim za odpowiedzi .