  • 1. Data: 2002-03-21 17:56:22
    Temat: Amortyzacja samochodu uzywanego
    Od: "safranek" <safranekWYTNIJ TO@go2.pl>

    Po przeczytaniu kilku artykułów, o amortyzacji sam juz nie wiem jak dobrze prowadzic
    amortyzacje samochodu dostawczego, o podwyższonej amortyzacji mam dwie opcje i nie
    wiem czy jestem w błedzie czy nie.
    1. Amortyzacja liniowia 40%, ( w pierwszym roku amortyzacja w stawce podstawowej 20
    %)
    2. Amortyzacja degresywna (40% zmniejszaja co roku podstawe amortyzacj,dotad az
    wartosc amortyzacji rocznej nie bedzie mniejsza od amortyzacji metoda liniowa przy
    stawce 20 %.

    Co do drugiego punktu to nie mam watpliwosci, ale pierwszego nie jestem pewien.
    Pozdrawiam
    Safranek.

  • 2. Data: 2002-03-22 23:08:10
    Temat: Re: Amortyzacja samochodu uzywanego