  • 1. Data: 2002-09-27 08:20:33
    Temat: Archiwizacja
    Od: "Marek777" <m...@k...net.pl>

    Czy jest jakaś ustawa mówiąca o archiwizacji dokumentów firmy (faktury,
    umowy o pracę, czas przechowywania itp.)

  • 2. Data: 2002-09-27 10:28:01
    Temat: Re: Archiwizacja
    Od: Krzychas <k...@g...pl>

    Marek777 wrote:

    >Czy jest jakaś ustawa mówiąca o archiwizacji dokumentów firmy (faktury,
    >umowy o pracę, czas przechowywania itp.)

    witam,
    Po kolei:)
    faktury - czas przechowywania 5 lat (plus rejestry Sp i Zak ofkors),
    umowy o prace ( i inne dane nt, pracownikow) 25 lat.

    (tutaj mogę sie mylić, moze 30 - sprawdzę, i jesli zle podalem
    poprawię; w tym przypadku chyba nie ma pospiechu:))
    --
    pozdr.
    Krzychas