  • 1. Data: 2003-08-14 22:09:14
    Temat: Armagedon
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <g...@h...com>

    New York haa, haa, haa :-)

    W Nowym Jorku i kilku innych miastach Stanów Zjednoczonych nastąpiła
    gigantyczna awaria.
    Do czego prowadzi szybki postęp cywilizacyjny.
    Mój wirus w kompie to pryszcz :-)

    G.N.

  • 2. Data: 2003-08-15 19:33:58
    Temat: Re: Armagedon
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > W Nowym Jorku i kilku innych miastach Stanów Zjednoczonych nastąpiła
    > gigantyczna awaria.

    Nie w kilku innych miastow, a w obszarze rozciagajacym sie m. in. przez 6
    stanow, i nie w Stanach Zjednoczonych, a w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie
    i nie taka tam gigantyczna, poprostu pradu nie ma ;-)

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "It is not the strongest of the species that survives,

  • 3. Data: 2003-08-15 21:45:05
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <g...@h...com>

    "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> wrote in message

> [...]
    Kanadzie
    > i nie taka tam gigantyczna, poprostu pradu nie ma ;-)

    No tak.
    Słyszałem, że tylko jeden zawał ich to kosztowało ;-)

    G.N.

  • 4. Data: 2003-08-16 15:45:10
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 15 Aug 2003 23:45:05 +0200, Grzegorz NiedŸwiecki wrote:

    > "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> wrote in message

    > Kanadzie
    >
    > No tak.
    > Słyszałem, że tylko jeden zawał ich to kosztowało ;-)

    a wszystko to jest wielkim problemem dotyczącym płacenia podatków.
    zwłaszcza w Polsce
    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org icq://136281200