  • 1. Data: 2003-08-14 16:04:11
    Temat: Re: zbyt późno złożona deklaracja - kupno auta
    Od: "Simon" <s...@b...pl>

    Hej

    Niczym sie nie przejmuj. Przechodziłem przez to pare razy.Urząd ma taki
    przepis że jeśli przekoroczysz termin oskarbowania(14 dni roboczych) to
    płacisz za każdy kolejny dzień zwłoki karę(to co twoi rodzice opłacili) i
    dodatkowo mandat za wykroczenie jakim jest przekroczenie tego terminu.
    Sumując płacisz odsetki w kasie, a mandat(wezwanie) w urzędzie w pokoju.
    Przedział mandatu to 100-1400 zł. Ja za przkroczenie o 3 dni dostałem 100zł
    i myśle że twoim starszym dadzą nie więcej. Skurwysyny co?
    Pozdr

  • 2. Data: 2003-08-15 01:12:50
    Temat: zbyt późno złożona deklaracja - kupno auta
    Od: "Wizje" <f...@w...pl>

    Witam wszystkich !!!

    Moi rodzice zbyt późno złożyli deklarację do urzędu skarbowego dot. kupna
    samochodu (powyżej 14 dni).
    Auto kupione było 5 marca a sprawy w urzędzie załatwione 31 marca (podatek
    opłacony z odsetkami karnymi za zwłokę w wysokości 3 PLN !!! ). Tydzień temu
    dostali wezwanie do urzędu w tej sprawie określonej następującym kodem :

    wykroczenie skarbowe określone w art 54 paragraf 3 zw. z art. 9 par. 2 kks.

    Czy grozi im jakaś kara finansowa, jeśli tak to jakiego rzędu ? Auto warte
    było 14000 PLN, zapłacili podatku ok. 270 PLN.

    Ps. I pomyśleć że tyle lat pod jednym dachem z ludźmi łamiącymi prawo i
    okradającymi naszą ukochaną ojczyznę...

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2003-08-19 01:17:36