  • 1. Data: 2007-08-27 06:23:35
    Temat: Badania techniczne samochodu
    Od: Basia <B...@g...com>

    Witam

    Dostałam własnie 'Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym
    pojazu" że spełnia warunki odnośnie VAT.
    Podpowiedzcie mi jak teraz mam to załatwić, WIem że powinnam
    dostarczyć kopie do US. Czy mogę to wysłać począ ? Bo coś tłucze mi
    się po głowie żę musze załatwić osobiście i to osobiście z dowodem
    rejestracyjnym samochodu.

    Podpowiedźcie coś.

  • 2. Data: 2007-08-27 16:20:54
    Temat: Re: Badania techniczne samochodu
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Aug 2007 06:23:35 -0000, Basia napisał(a):

    Witaj :)
> [...]
    > dostarczyć kopie do US. Czy mogę to wysłać począ ? Bo coś tłucze mi
    > się po głowie żę musze załatwić osobiście i to osobiście z dowodem

    Aaa tam osobiście... No chyba żeś spragniona widoku ciężko pracującego
    urzędnika ;p

    Wystarczy, jeśli wyślesz pocztą. Nie zapomnij tylko dołożyć jakiegoś
    pisemka w stylu: W załączeniu przesyłam... itd., koniecznie z numerem
    NIP-u, bo na tym zaświadczeniu poza danymi technicznymi pojazdu oraz jego
    numerem rejestracyjnym nic innego nie ma.
    Oczywiście poleconym, bo dowód dostarczenia trzeba posiadać koniecznie.
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 3. Data: 2007-08-27 16:49:45
    Od: Basia <B...@g...com>

    On 27 Sie, 18:20, Jagna <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > numerem rejestracyjnym nic innego nie ma.
    > Oczywiście poleconym, bo dowód dostarczenia trzeba posiadać koniecznie.

    Dzieki wielkie za podpowiedz :-)

    Od widoku urzędników uchron mnie Panie ;)
    Tfu tfu żeby nie zapeszy :P

    Barbara