  • 1. Data: 2005-06-04 12:49:07
    Temat: DG... a tymczasowy meldunek
    Od: "Robert Otis" <r...@g...pl>

    Witam, czy w wynajętym mieszkaniu od rodziny, i meldunkiem tymczasowym -
    mogę założyć małą DG / usługi graficzne / ?
    Czy składanie wniosku do Gminy na działalność mogę złożyć w mieście, gdzie
    jestem tymczasowo zameldowany ?

  • 2. Data: 2005-06-04 16:28:24
    Temat: Re: DG... a tymczasowy meldunek
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Robert Otis napisał(a):
    > Witam, czy w wynajętym mieszkaniu od rodziny, i meldunkiem tymczasowym -
    > mogę założyć małą DG / usługi graficzne / ?

    Tak ale musisz spiac z rodzicami umowe najmu lokalu (chocby US bedzie
    chcial jej kopie)

    > Czy składanie wniosku do Gminy na działalność mogę złożyć w mieście, gdzie
    > jestem tymczasowo zameldowany ?

    tego nie wiem

    --
    body {