  • 1. Data: 2002-06-10 16:50:30
    Temat: Billingi z NOM?!
    Od: "ANIA" <j...@w...pl>

    Witam Grupę,

    Czy ktoś ma jush takie cudo, jak billing z Nom-u??
    Jeśli tak to jak sie to załatwia??

    Pozdrawiam. Ania

  • 2. Data: 2002-06-10 18:30:51
    Temat: Re: Billingi z NOM?!
    Od: "Szary" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ANIA" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Grupę,
    >
    > Czy ktoś ma jush takie cudo, jak billing z Nom-u??
    > Jeśli tak to jak sie to załatwia??
    >
    > Pozdrawiam. Ania

    Nie ma szans na razie na biling. Posyłałem do nich maila w tej sprawie i
    kazali zostawic dane osobowe, itp.. i poinformują jak będzie taka
    możliwość.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-06-10 18:41:37
    Od: "ANIA" <j...@w...pl>

    Oj, niedopshe.... :-/

    Wielkie dzieki Piotrze.

    pozdrawiam. Ania.

  • 4. Data: 2002-06-10 20:20:37
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    > Oj, niedopshe.... :-/
    Wez bilingi telekomunikacji, najlepiej na dyskietce, wybrany numer 0 1044 to
    polaczenia z NOM. W excelu mozna sobie zalozyc filtry, i wybrac.
    Pozdrawiam
    MarekF

  • 5. Data: 2002-06-11 11:06:50
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > Wez bilingi telekomunikacji, najlepiej na dyskietce, wybrany numer 0 1044
    > polaczenia z NOM. W excelu mozna sobie zalozyc filtry, i wybrac.
    > Pozdrawiam
    > MarekF

    a czy TPsa może takie bilinki przesłać mailem ?

    pzdr
    mwi

  • 6. Data: 2002-06-11 15:48:09
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Szary:

> [...]
    >
    > Nie ma szans na razie na biling. Posyłałem do nich maila w tej sprawie i
    > kazali zostawic dane osobowe, itp.. i poinformują jak będzie taka

    To w jaki sposób wystawiają faktury nie mając wykazu połączeń ??

    Piotr

  • 7. Data: 2002-06-12 22:55:00
    Od: "josefine" <j...@b...pl>

    Ale ja otrzymuję biling z TPSA, niestety tam nie sa uwzględnione rozmowy
    przez 1044.
    Więc nie bardzo rozumiem co mam zrobić?

    pozdrawiam. Ania.

  • 8. Data: 2002-06-13 19:59:53
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    > Ale ja otrzymuję biling z TPSA, niestety tam nie sa uwzględnione rozmowy
    > przez 1044.
    > Więc nie bardzo rozumiem co mam zrobić?
    >
    > pozdrawiam. Ania.
    Witam
    Wlasnie sprawdzilem. W bilingach ktore bralem w zeszlym roku sa zapisane
    nawet polaczenia (wybrane numery ktore nie doszly do skutku) np. wybrane
    tylko 3 cyfry, czas pol. 6 sek imp 0. Sprawdz dobrze kazda pozycje. Chyba,
    ze teraz tepsa zalozyla jakies filtry, zeby w bilingu nie bylo polaczen z
    NOM.
    MarekF

  • 9. Data: 2002-06-14 08:16:15
    Od: "josefine" <j...@b...pl>

    Musi coś być bo bilingi dostaję co miesiąc ale nie ma w nich uwzględnionych
    numerów 1044...
    Pytanie teraz, co dalej??

    Ania.

  • 10. Data: 2002-06-23 12:38:02
    Od: "666" <p...@p...com>

    Czyli wygląda na to, że można złożyć reklamację z żądaniem bilingu i do czasu
    otrzymania nic nie płacić ;-)
    JaC