  • 1. Data: 2013-12-26 18:10:33
    Temat: Biuro maklerskie rozesłało PITy za rok 2007 korekty
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Słyszałem, że Biuro Maklerskie rozesłało korekty PITów 8C za rok 2007.
    Dane są inne niż pierwotnie, więc zmienia się zobowiązanie podatkowe osoby
    fizycznej.
    Czy trzeba w związku z tym korygować osobisty PIT37 ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index.php

  • 2. Data: 2013-12-26 18:14:26
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 26-12-2013 18:10, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
> [...]
    > fizycznej.
    > Czy trzeba w związku z tym korygować osobisty PIT37 ?

    Pewnie zalezy w ktora strone ta korekta i o jakich kwotach mowimy.
    Zasadniczo zobowiazanie za 2007 sie z koncem tego roku przedawni.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2013-12-26 18:44:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-26, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    > fizycznej.
    > Czy trzeba w związku z tym korygować osobisty PIT37 ?

    Skoro biuro maklerskie, to chyba PIT-38?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-12-26 23:20:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > Skoro biuro maklerskie, to chyba PIT-38?

    Zaraz się okaże, że nawet nie składał nic takiego:-)

  • 5. Data: 2013-12-28 11:31:22
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@1...pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 18:10:33 +0100, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a):

> [...]
    > fizycznej.
    > Czy trzeba w związku z tym korygować osobisty PIT37 ?

    to chodzi o biuro maklerskie PKO BP ? pewnie tak.

    najpierw szwagrowi przysłali PIT 8C że dochód jest jakiś, i podatek trzeba
    zapłacić, PIT38 złozył, podatek odprowadził

    potem przysyłali korekte, że dochód jest jednak mniejszy czyli podatek
    mniejszy, na korzyść podatnika, korekta PIT38 została złozona,

    a teraz przysyłali mu drugą korekte, gdzie jednak dochód jest większy od
    informacji z pierwotnego PIT8C i większy z pierwszej korekty czyli w sumie
    podatek jest większy, czyli trzeba jeszcze podaku doplacić

    i szwagier jest skołowany !

  • 6. Data: 2013-12-28 18:41:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 23:20:48 +0100, cef napisał(a):

    > Zaraz się okaże, że nawet nie składał nic takiego:-)

    składał, ale denerwujące jest że BM maklerskie wysyła korekty, bo sami nie
    mogą dojśc u siebie co i jak, a podatnik się maca

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php

  • 7. Data: 2013-12-28 18:42:10
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 28 Dec 2013 11:31:22 +0100, Karol Misiukiewicz napisał(a):

    > to chodzi o biuro maklerskie PKO BP ? pewnie tak.

    tak