  • 1. Data: 2013-12-27 10:26:40
    Temat: zmiana terminu i formy płatności rachunku
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    Wystawiłem rachunek (bez VAT) za wykonaną usługę. Forma płatności
    gotówka, termin płatności=data wystawienia.
    Ponieważ zleceniodawca nie zgłosił się po odbiór w umówionym dniu, a nie
    mam z nim kontaktu, to zamierzam wysłać mu dokumenty wraz z rachunkiem
    pocztą za potwierdzeniem odbioru.
    Upłynęło kilkanaście dni(w tym samym miesiącu), więc muszę zmienić w
    rachunku formę i termin płatności.
    W związku z tym mam pytanie: czy mogę wydrukować rachunek jeszcze raz z
    z tym samym numerem i datą wystawienia zmieniając tylko formę płatności
    na przelew i wydłużając termin płatności np.do 1 m-ca, czy też
    powinienem anulować nieodebrany rachunek i wystawić nowy z nową datą?

    Pozdrawiam

    Przemek