  • 1. Data: 2013-12-22 00:40:56
    Temat: opiekun medyczny
    Od: b...@g...com

    opiekun medyczny
    Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun
    medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa
    http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
    z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

  • 2. Data: 2013-12-22 01:52:58
    Temat: Re: opiekun medyczny
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 21 Dec 2013 15:40:56 -0800 (PST), b...@g...com
    wrote:

> [...]
    http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
    z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

    Zielona Gora, Zielona Gora... Gdzie to jest... Gdzies w Mongolii?...

  • 3. Data: 2013-12-22 09:46:36
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-12-22 00:40, b...@g...com pisze:
> [...]
    http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele
    z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

    Najgorszy możliwy pomysł. Po pierwsze, to kwalifikacje nadają się tylko
    do domów pomocy społecznej czy innych mopsów/pck, które tylko udają, że
    płacą.
    Sama szkoła - najbardziej beznadziejna w Wielkopolsce. Zajęcia
    "wypadają", wykładowcy znikają (pewno im za mało płacą) i szukaj wiatru
    w polu. Na 100 zaczynających dyplomy odbiera 5-10.

    --
    Tnx. Zgred.

  • 4. Data: 2013-12-22 12:11:40
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele z Medyka.
    > Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

    Wczoraj mi mówił w sklepie kuzyn, że ta szkoła jest tragiczna.