  • 11. Data: 2009-01-14 21:29:11
    Temat: Re: Biuro rachunkowe Gradatim Warszawa
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:301976609.20090114220035@pik-net.pl>:

> [...]

    /browse_thread/thread/4368abe6b3b04ca8?hl=pl&ie=UTF-
    8&q=%22firma+to+ty%22+smolik+gotfryd>

    > Nie bij, wytłumacz...

    > [...]

    Ale co?

    <http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki
    /browse_thread/thread/e62b30ee64aa0af3?ie=UTF-8&oe=u
    tf-8&q=firma+osoby+fizycznej+gotfryd+smolik>

    Czyli 43^4 KC

    Art. 434. Firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko. Nie wyklucza
    to włączenia do firmy pseudonimu lub określeń wskazujących na
    przedmiot działalności przedsiębiorcy, miejsce jej prowadzenia oraz
    innych określeń dowolnie obranych.

    Teraz poszukaj takiego ciągu cyfr w google: 5341239578

    Na www.about-city.pl (oglądając cache google) mozna wyczytać: forma:
    Działalność Gospodarcza

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2009-01-14 21:30:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:1434636790.20090114221522@pik-net.pl>:

    /browse_thread/thread/4368abe6b3b04ca8?hl=pl&ie=UTF-
    8&q=%22firma+to+ty%22+smolik+gotfryd>

    > Jasne, tylko co to ma wspólnego z podanym linkiem?

    <q Gotfryd Smolik>
    Wiesz co powiedział Ludwik-któryś-tam (chyba XV), król
    Francji ? No
    to strawersujemy: "firma to ty". Wg KC:
    "firmą osoby fizycznej jest
    jej imię i nazwisko".
    Jeszcze masz pytania ? ;)
    </q>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2009-01-14 21:43:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Powinno to Wam dostarczyć przyjemnej lektury na długi czas.

    Y tam, przesadzasz. Nieskuteczne.
    Fakt, spam przychodzi, ale w adresach nieupublicznianych *przeze mnie*
    mam nie mniej (pewnie dzięki geniuszom rozsyłającym jawną listę
    Reply-To albo korzystającym z oooopsloków czy innych wirusoprzyjaznych
    wynalazków).

    pzdr, Gotfryd
    (z jawnym adresem w nagłówku)

  • 14. Data: 2009-01-14 22:02:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

> [...]
    > mam nie mniej (pewnie dzięki geniuszom rozsyłającym jawną listę
    > Reply-To albo korzystającym z oooopsloków czy innych wirusoprzyjaznych

    Jest spora różnica pomiędzy adresem puszczonym harvesterom na pożarcie
    a adresom mniej jawnym.

    > pzdr, Gotfryd
    > (z jawnym adresem w nagłówku)

    Od zawsze podaję jawny i działający adres.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2009-01-14 22:30:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    /browse_thread/thread/4368abe6b3b04ca8?hl=pl&ie=UTF-
    8&q=%22firma+to+ty%22+smolik+gotfryd>

    > Na ich stronie masz zdjęcie i nazwę owej 'firmy' (która ma już z 6 dyszek na karku,
    > a spamuje jak licealistka :-) )

    Z faktu, że na stronie głównej pani podaje swoje imię i nazwisko nie
    wynika, że to akurat ta pani prowadzi firmę w formie DG. Firma (jeśli DG
    - imię i nazwisko) wraz z adresem i NIPem powinna być podana na
    stronie, najlepiej w dziale kontakt, a tego nie ma. Można się tylko
    domyślać, że jest to DG. Zresztą prawdopodobnie jest to domniemanie
    błędne - w Warszawie nie ma ani jednej Anny Bawolskiej prowadzącej DG.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-01-15 00:36:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009, Liwiusz wrote:

> [...]
    > imię i nazwisko) wraz z adresem i NIPem powinna być podana na stronie,
    > najlepiej w dziale kontakt, a tego nie ma.

    Mówisz, że sobie zaprzeczają? ;) dział "WARTOŚCI", tekst:
    "Działamy
    Uczciwie – kierujemy się przepisami"
    ...łamiąc ustawę o statystyce publicznej? :O
    (brak REGON :D)

    Oprócz tego brak numeru wpisu do KRS/EDG na co autocytat:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/6f8fe
    7136ad28196
    +++
    Sprawdzasz PRZED pójściem po odbior osobisty i wszystko wiesz.
    "Nie ma numeru EDG/KRS - nie kupuje się się na fakturę na firmę".
    Kropka.
    ---

    Oczywiscie tekst "no risk no fun" znam :D

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-01-15 08:29:05
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > domyślać, że jest to DG. Zresztą prawdopodobnie jest to domniemanie
    > błędne - w Warszawie nie ma ani jednej Anny Bawolskiej prowadzącej DG.

    WHOIS dla domeny:
    ABONENT:
    firma:Gradatim Anna Bawolska
    ulica:Jesionowa 22B
    miasto:05-816 Michałowice
    lokalizacja:PL

    Co oczywiście nie stanowi potwierdzenia, że pani działalność zarejestrowała.
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.net.pl

  • 18. Data: 2009-01-15 12:24:53
    Od: ała <...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>
    napisał w wiadomości news:gkms4a$sos$1@news.task.gda.pl...
    > firma:Gradatim Anna Bawolska
    > Co oczywiście nie stanowi potwierdzenia, że pani działalność
    > zarejestrowała.

    http://www.talentsclub.pl/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=67&Itemid=39

    "Anna Bawolska

    Ekonomistka, absolwentka Wydziału Finansów i Satystyki na SGH (1980). "

  • 19. Data: 2009-01-15 13:56:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr NetExpert pisze:

    > WHOIS dla domeny:
    > ABONENT:
    > firma:Gradatim Anna Bawolska
    > ulica:Jesionowa 22B
    > miasto:05-816 Michałowice
    > lokalizacja:PL
    >
    > Co oczywiście nie stanowi potwierdzenia, że pani działalność
    > zarejestrowała.

    No widzisz, a na stronie podaje adres warszawski. Ergo: na stronie
    nie ma danych firmy.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2009-01-15 14:17:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ała wrote:

    > "Anna Bawolska
    >
    > Ekonomistka, absolwentka Wydziału Finansów i Satystyki na SGH (1980).
    > "

    Co tam jeszcze mamy?
    Tak przy okazji widać też PESEL.
    Wiadomo już gdzie spedziła ostatnie wakacje?

    :-)