  • 1. Data: 2003-07-17 10:37:52
    Temat: Brak DRA i przelewy do OFE
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Witam

    Czy komukolwiek z osób zwolnionych w tym rok ze składania DRA ZUS
    przelał pieniądze do OFE?

    Jureq

  • 2. Data: 2003-07-17 11:26:12
    Temat: Re: Brak DRA i przelewy do OFE
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czy komukolwiek z osób zwolnionych w tym rok ze składania DRA ZUS
    > przelał pieniądze do OFE?

    Mnie przelali. Ale mimo zwolnienia składałem DRA.

  • 3. Data: 2003-07-17 11:45:42
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    cef wrote:

    > Mnie przelali. Ale mimo zwolnienia składałem DRA.

    Może odezwie się ktoś kto nie składał

  • 4. Data: 2003-07-17 11:46:37
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 17 Jul 2003 12:37:52 +0200, Jureq wrote in nessage
    <bf5u9t$14nd$1@news.atman.pl>:

    >Czy komukolwiek z osób zwolnionych w tym rok ze składania DRA ZUS
    >przelał pieniądze do OFE?

    najpierw 2 składek nie, a ostatnio wpłynęła jedna ! :)(

  • 5. Data: 2003-07-17 12:42:06
    Od: k...@w...pl

    > Może odezwie się ktoś kto nie składał

    Ja nie skladam i mi nie przelewaja, ale to moze dlatego ze przestalem placic
    ZUS jak zgubili mi jedna sladke... :)

  • 6. Data: 2003-07-30 14:20:21
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie skladam i mi nie przelewaja, ale to moze dlatego ze przestalem
    placic
    > ZUS jak zgubili mi jedna sladke... :)

    Czytałam w gazecie artyków dotyczący przelewów do OFE. Podobno lepiej jest
    deklaracje składać mimo możliwości nie robienia tego, poniważ składki o
    wiele dłużej docierają do OFE a czasem mogą nawet błądzić.
    Agata